خـ ـ ـط خـطـ ــ ــی

خـ ـ ـط خـطـ ــ ــی

♛ King of Hearts ♛
خـ ـ ـط خـطـ ــ ــی

خـ ـ ـط خـطـ ــ ــی

♛ King of Hearts ♛

... پشت یک لبخند پنهان است تمام بغض های من

                                                 هفته های خالی از لحظه های تو

روز هایِ بارانی که جای هیچکس خالی نیست جز خودت

غروب هایی که بی جهت دلم می گیرد

حرف هایی که هرگز به هم نگفته ایم

شعر هایی، پر از واژه های غمگین

نگاه هایِ غریبه، نگاه هایی که دیگر مال من نیست

تنهایی ...

بی آغوشی ...

امید های واهی ...

شب های طولانی ...

تمام اینها به من میگوید که تو چیزی جز یک خواب نبودی

یک رویا ...

یک آرزو ...

یک خیالِ خوب که هنوز گرمم می کند ...

یک صدایِ آشنا که با عشق صدایم میزند ...

خوابِ من پر از مهربانی است ...

پر از نوازش

پر از حرف های خوب

دیوانه نیستم

دوستت دارم

باورم کن

زیباست،

لحظه های خوشِ دوست داشتن

کسی که حتی نیست ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد