خـ ـ ـط خـطـ ــ ــی

خـ ـ ـط خـطـ ــ ــی

♛ King of Hearts ♛
خـ ـ ـط خـطـ ــ ــی

خـ ـ ـط خـطـ ــ ــی

♛ King of Hearts ♛

شهـــــــــــــر مـــــــــن

           شهـــــــــر من اینجا نیستـــ !

اینجـــا...

آدم کــه نــهــ ...
آدمــــــک هایش , همه نـــــاجور رنگ بـی رنگی اند!
و جالـــب تــر !
اینجـــا هــــــــر کســی
هفتــــــاد رنگــــــ بــــــــازی میکند
تا میـــــــزبان سیاهــــی دیگــــــری باشـــد!
شهر من اینجا نیستـــ !
اینجــــا
همه قار قار چهـــــــلمین کلاغ را
دوسـت می دارنـــد!
و آبرو چون پنیــــــــری دزدیده خواهد شد!
شهر من اینجا نیستـــ !
اینجــــا…
سبدهاشــان پر اسـت از
تخم های تهمــتی که غالبــــــا “دو زرده” اند!
من به دنبـــال دیارم هستـــم...
شهر من اینجا نیستـــ … شهر من گم شده استـــ 

نظرات 1 + ارسال نظر
مهراب کمالی چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 ساعت 11:25 http://mehrabkamali.blogsky.com

salam
khoobid?
webe ghashangi darid
movafagh bashid

moteshakeram az loTfeton

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد