خـ ـ ـط خـطـ ــ ــی

خـ ـ ـط خـطـ ــ ــی

♛ King of Hearts ♛
خـ ـ ـط خـطـ ــ ــی

خـ ـ ـط خـطـ ــ ــی

♛ King of Hearts ♛

چکارکردم من...!!

                             

چه کردم بادل تو که اینجوری نگرونی

گناهی نکردم اما منواین جور می سوزونی

نمی دونم که چه جوری خیال کنم که توروندارم

آخه توسنگ صبوری بی تو من دوام نمیارم

واسم سخته جدایی بی تو دنیایی ندارم

بی توهمدمی ندارم اصلا بی توموندن کارمن نیست

کاش بدونی جزتو هیچکسی دوروبرم نیست

وجودت مال من بود ولی این بار که تمومه

بدون یادتو بامن لحظه لحظه پیش رومه

وجودت مال من بودازمن تنها نگیریش

این تن خسته ام وحالاوقتی میبینی اسیره

چشمای تومال من بوددیگه نگاهتم ندارم

چشمای تو نمیبینه حتی یه اشک توی چشام

من واست میمیرم اما باز خالیه دستام

چه کردم بادل تو که اینجور نگرونی

گناهی نکردم اما منواین جورمی سوزونی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد